Antrenament dur și erecție, Cum afectează sportul potența?

Sex Fara Probleme

Exercitiul JELQ Metoda Jelq este una dintre primele si cele mai importante metode de marire a penisului intalnita de-a lungul istoriei cvilizatiilor, practicata cu succes de multe popoare ca parte integranta a culturii lor. Pentru prima data a fost intalnita la arabi, popor la care mai presus de orice, a avea un penis mare si bine dezvoltat era dovada unei virilitati si a unei puteri cu un mare efect de atractie asupra femeilor, conferind si un statut social diferentiat.

Nici astazi lucrurile nu sunt cu mult diferite, femeile inca mai considera marimea penisului apanajul unui barbat adevarat.

antrenament dur și erecție

Aproape de varsta pubertatii, baietii arabi erau invatati de către tatii lor cum sa practice exercitiul JELQ. In fiecare zi, tinerii arabi practicau acest exercitiu pentru cel mult 30 de minute si continuau sa faca la fel pana la maturitate.

  • Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii (I)
  • Caracterizată prin ejaculare care apare întotdeauna sau aproape întotdeauna înainte de sau la un minut de la penetrare, EP poate avea mai multe cauze.
  • „Sex pe muchie” și alte tehnici cu care să faci partida să dureze mai mult
  • Cumpara ACUM aceasta carte!
  • Cum afectează sportul potența? - Fizioterapie
  • Blog Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii I Inainte de prezentarea exercitiilor, voi prezenta cateva definiii si principii.

O data ajunsi la varsta maturitatii, frecventa exerciţiilor era redusa la un numar de 2 exercitii la 10 zile pentru a mentine constante puterea si capacitatile penisului. Se cunosc deja dimensiuni ale pensisului atinse de arabi de cm in lungime si 15 cm in circumferinta.

Google Plus În viaţa intimă, satisfacţia ambilor parteneri contează în egală măsură.

Desi dimensiunile mentionate mai sus pot parea excesiv de mari, ceea ce trebuie retinut este ca arabii au atins aceste performante doar prin practicarea exercitiului JELQ. Cum se face Exercitiul JELQ ar trebui practicat in fiecare zi daca este posibil pentru a mentine corpii cavernosi intr-o forma de lucru.

Nu seamana cu nimic din ce ati intalnit sau citit pana acum, aceasta este unica, cu toate ca deja a fost testata cu succes de milioane de barbati din intreaga lume dealungul anilor. Uitati de inventiile inutile,ineficiente si scumpe cum sunt pastilele ,pompele,greutatile sau operatiile.

Ocazional, se poate face o pauza de maxim 2 zile dar nu ar trebui depasit acest interval de timp. Metoda JELQ se poate asemana cu mulsul unei vaci spre exemplu.

Exerciţii pentru menţinerea erecţiei: 1. Oprit/pornit

Asigura-te mai inatai ca folosesti un lubrifiant cu care ai uns in prealabil toata suprafata penisului pentru a evita orice posibila tumefiere a tesuturilor superficiale. Pasul urmator consta in obtinerea unei erectii partiale pe care sa o poti mentine pe tot parcursul exercitiului. Prinde baza penisului intre degetul mare si aratator, formand in jurul lui o stransoare cu o forma asemanatoare semnului OK.

In acest fel, sangele care se gaseste in penis in momentul respectiv va fi retinut de către stransoarea mainii.

Cum afectează sportul potența?

Ai grija sa acoperi cu cele 2 degete toata circumferinta penisului astfel incat sangele sa nu poata refula inapoi. Mentinand stransoarea, deplaseaza incet mana înainte, de-a lungul penisului, către cap.

In acest fel, sangele existent in portiunea prinsa in stransoare va fi pompat înainte, marind presiunea asupra corpilor cavernosi si asupra glandului capului penisului. Copil fiind, poate ti-ai legat vreodata degetul cu un elastic sau poate ai vazut pe altcineva facand acest lucru si ai putut observa cum sangele se acumuleaza in varful degetului facandu-l sa devina rosu sau vinetiu.

Aproximativ acelasi concept se aplica si in cazul nostru in timp ce sangele este fortat sa se acumuleze in spatiile antrenament dur și erecție din calea stransorii ce inainteaza de-a lungul penisului. Deoarece penisul a fost proiectat sa isi modifice dimensiunile pe masura ce acumuleaza sange, cu cat cantitatea de sange pompata este mai mare, cu atat tendintele de marire vor fi mai acute.

Începe exercitiul cu mana cu care iti este mai usor, sa zicem cu dreapta. Folosind cele 2 degete erecție la dietă realizeaza stransoarea in forma semnului OK, maseaza penisul de la baza la cap deplasand treptat stransoarea de-a lungul acestuia, in modul aratat anterior. In momentul in care mana dreapta a ajuns in apropierea glandului capului penisuluiapuca baza penisului cu cealalta mana in acelasi mod ca si cu mana dreapta, moment in care simultan, desfaci mana dreapta ajunsa la gland.

antrenament dur și erecție

Repeta si cu mana stanga aceeasi miscare alunecand usor către in fata. Procesul erecție terminală in felul acesta, utilizand alternativ ambele maini. Procedeul descris satureaza tesuturile cu sange, creand o redimensionare a peretelui celular al tesuturilor si face ca in perioada de repaos de dupa exercitiu tesuturile sa se refaca, modificandu-se treptat in scopul acumularii unei mai mari cantitati de sange, rezultatul fiind o marire a acestora.

Repeta procedeul mainilor alternative la un pas de secunde. Dupa un antrenament corect efectuat timp de de minute, penisul tau va arata tonifiat, oarecum asemanator unui biceps dupa un antrenament la sala de bodybuilding.

4 exerciţii pentru menţinerea erecţiei

Chiar daca ai realizat o incalzire corecta, este totusi posibil uneori sa mai apara pe suprafata penisului mici zone rosii sau usoare pete asemanatoare unor vanatai superficiale. Acest lucru se poate petrece cu precadere la inceputul perioadei de practica, atunci cand zona in cauza nu este obisnuita cu exercitiul. Manifestarile de genul acesta sunt complet normale, deci nu te impacienta.

Conținutul articolului Cum sportul poate afecta libidoul masculin În primul rând, este necesar să se facă distincția între sport la nivel înalt profesional și educație fizică. Cel de-al doilea este întotdeauna util pentru toată lumea, deoarece permite menținerea corpului în formă bună, fără a pune sarcini semnificative pe el. Dacă vorbim despre exerciții fizice grele, atunci ele pot fi atât utile, cât și dăunătoare pentru bărbați. În consecință, sportul poate avea un efect diferit asupra potenței, în funcție de o serie de condiții. Unele sporturi sedentare pot inhiba funcția erectilă datorită circulației slabe și stagnării sângelui în prostată și alte organe pelvine.

Urmele vor disparea in primele 10 zile de antrenament continuu. Motivul apariţiei acestui fenomen este acela ca, pe parcursul efectuarii exercitiului, tesuturile interioare sunt supuse la intinderi. Acestea nu sunt obisnuite sa acumuleze atat de mult sange si sa-si mareasca dimensiunile.

antrenament dur și erecție

De aceea, ca o reactie fireasca,pe anumite portiuni supuse la efort pot apare zone vinetii si mici pete rosii persistente un anumit numar de zile.

In general ele dispar in cursul celei de-a doua saptamani de exercitii. Pentru a minimiza aparitia acestora nu te grabi, începe exercitiul incet, crescand progresiv ritmul pana obtii tonifierea dorita.

Cum sportul poate afecta libidoul masculin

Aminteste-ti in primul rand ca nu trebuie sa te ranesti, aşadar: efectueza incalzirea de dinainte, extrem de importanta mai ales in perioada de inceput a practicii; foloseste întotdeauna un lubrifiant ; exerseaza cu grija si incet pentru inceput, in timp putand trece la o exersare mai puternica asa cum ai proceda cu orice alta parte a corpului.

Acest lucru este important deoarece pentru a da rezultate, metoda va trebui sa se bazeze pe actiunea sangelui asupra corpilor cavernosi din penis, lucru imposibil in cazul unei erectii insuficiente.

Bogdan Sarbu - Antrenament Piept/Biceps (Pregatire Campionat Mondial Birmingham 2017)

Este de asemenea extrem de important sa impingi sangele înainte, către gland, pentru a putea exercita un surplus de presiune asupra peretilor celulari din corpii cavernosi. Fa insa acest lucru cu grija. In timp de degetele vor inainta către gland vei putea observa o coloratie rosietica intensa a acestuia.

Mult mai mult decât documente.

Nota: Daca in timp ce practici exercitiul se intampla sa intri intr-o erectie completa, te poti opri un moment pentru a lasa erectia sa mai scada, dupa care iti poti relua antrenamentul. Aceasta perioada de repaus intre exersari se poate repeta de cate ori este nevoie.

antrenament dur și erecție

Oricum, daca toate punctele de mai sus sunt indeplinite, vei putea vedea capul penisului inrosindu-se de fiecare data cand stransoarea degetelor aluneca spre înainte. Extrem de important de retinut este ca indiferent de gradul de fermitate al acestui exercitiu, adica indiferent de presiunea indusa in penis, nu trebuie sa apara nici o senzatie de durere. Antrenamentul nu trebuie practicat intr-un mod dur.

Ei bine, este greu de spus cu exactitate de cata forta este nevoie, acest lucru fiind diferit de la un barbat la altul. De exemplu, antrenament dur și erecție au un organ mai rezistent si pot aplica o presiune mai mare.

antrenament dur și erecție

Oricum, pe o scara de la 1 la 10, 1 fiind gradul cel mai mic de presiune, 10 cel mai mare reprezentand maximul suportabil, ei bine, ar trebui sa folosesti o presiune variind intre 4 si 7. Inca o data, nu este firesc sa ai nici un fel de senzatie de durere.

Exercitiul JELQ pentru barbatii cu exces de piele in zona bazei penisului si a testiculelor Cei antrenament dur și erecție au un exces de piele in acesta zona pot intampina greutati in practicarea corecta a metodei JELQ pentru ca probabil ei antreneaza si acest exces de piele atunci cand exerseaza.

Daca ar fi sa urmezi ca la carte metoda JELQ, ar trebui sa iti folosesti ambele maini in mod alternativ. Aceasta varianta adoptata ad-literam nu poate rezolva problema antrenarii excesului de antrenament dur și erecție din zona bazei penisului. Daca te numeri printre barbatii cu genul acesta de conformatie, problema in cazul practicării exercitiului JELQ se poate rezolva destul de usor folosind pur si simplu una dintre maini pentru antrenament dur și erecție retine excesul de piele, in timp ce cu cealalta mana practici exercitiul asa cum ai face-o in mod normal.

Schimba mainile dupa de exersari pentru a asigura un echilibru al dezvoltarii penisului. Pierderea erectiei in timpul exercitiului Daca iti pierzi erectia sau penisul devine in totalitate flasc in timpul practicii, este indicat sa te opresti si sa te autostimulezi pana la obtinerea unei noi erectii partiale.

Nu este provoacă excitare la erecție o problema a te opri din exercitiu in scopul redobandirii unei semi-erectii fara de care exercitiul nu poate continua.

Cuprinsul Manualului:

Evident ca te poti folosi de orice stimul care te poate ajuta pentru a mentine nivelul de erectie in timpul exercitiului: reviste, filme, site-uri web, sau orice altceva folositor in acest scop. Mentiune: Oricare dintre exerciţiile din aceasta carte pot fi facute înainte sau dupa o partida de sex, sau oricand intre doua partide. Nu este necesara abstinenta renuntarea temporara la raporturile sexuale pe durata practicării acestor exercitii.

Orice exercitiu poate fi facut la orice ora din zi si antrenament dur și erecție noapte, nu exista un orar recomandat care sa trebuiasca respectat, ori vreo indicatie speciala in acest sens. Orarul cel mai potrivit este cel ales de tine in functie de dispozitie si disponibilitatea de a practica exerciţiile. Practicand corect si consecvent, poti obtine rezultate maxime indiferent de orele alese.

Dupa o prezentare completa a unui prim set de exercitii vom trece in cadrul acestui manual si la prezentarea unui program de antrenament relativ la aceste exercitii, urmand apoi o prezentare a unui nou set de exercitii, de data aceasta pentru un stadiu avansat de practica.

Mai multe despre acest subiect